Case study: Krian

Met als doel een nog kwaliteitsvollere syndicus te zijn, werkten Syndicusassociatie Krian en Artosys samen aan een campagne gefocust op het informeren van bestaande klanten en het aanbrengen van nieuwe.

Bij deze campagne werd er besloten te gaan voor een nieuwe huisstijl. Deze wordt gebruikt bij de eerste communicatie naar nieuwe klanten toe, en het continue informatie kanaal naar bestaande klanten. Bij de uitwerking van deze campagne was het aan Artosys om alle middelen om dit te bereiken te voorzien.

Inzetten op nieuwe klanten

Om op te vallen tussen de concurrentie naar nieuwe klanten toe, werkte Artosys een bedrijfspresentatie uit voor Krian. Er werd hierbij gekozen om te werken met Prezi en een volledig op maat gemaakte look-en-feel, aansluitend bij de nieuwe huisstijl. Met deze presentatie wil Krian haar klanten duidelijk maken dat zij een kwaliteitsvolle dienst te bieden hebben.

Om in te kunnen spelen op variërende omstandigheden, werden de mensen van Krian voorzien van alle kennis om de presentatie aan te passen aan nieuwe noden.

Een continue informatiestroom naar bestaande klanten

Het grootste succes van Krian is dat ze sterk inzetten op bestaande klanten. Met als doel een vaste bron te zijn van informatie en extra inzichten, werd er een constructie opgezet waarbij vaste klanten op regelmatige basis bereikt kunnen worden.

Hiervoor voorzag Artosys een platform, gebaseerd op MailChimp, om gemakkelijk en efficiënt klanten te bereiken via e-mail. Krian kan op deze manier, ook weer volledig in lijn met de nieuwe huisstijl, op regelmatige basis zelf nieuwe content uitsturen naar hun bestaande klanten.

Een gelijkaardig project in gedachten? Neem contact met ons op voor een samenwerking!